Fedezze fel az összes kedvezményt és akciót a Aldi-tól – minden egy helyen! Ne hagyja ki a lehetőséget, hogy kihasználja a legújabb akciókat és leárazásokat a Aldi aktuális katalógusában, amelyet minden héten frissítünk. Tervezze meg hatékonyabban vásárlásait, és spóroljon időt és pénzt!
Fedezze fel az összes kedvezményt és akciót a Aldi-tól – minden egy helyen! Ne hagyja ki a lehetőséget, hogy kihasználja a legújabb akciókat és leárazásokat a Aldi aktuális katalógusában, amelyet minden héten frissítünk. Tervezze meg hatékonyabban vásárlásait, és spóroljon időt és pénzt!
Az ALDI értékes kiadványai
Az ALDI széleskörű promóciós anyaggyűjteménye, amely csábító kedvezményeket, árcsökkentéseket és exkluzív árképzési brosúrákat tartalmaz, olyan kincsesbánya, amelyből tájékozódhat a legújabb ajánlatokról az élelmiszer- és nem élelmiszer-kategóriákban egyaránt. Az ALDI brosúrákban folyamatosan jelentős megtakarításokat fedezhet fel az alapvető élelmiszerek széles skáláján, beleértve a húsokat, tejtermékeket (beleértve a tejet, sajtot, túrót, vajat, margarint, joghurtot és egyebeket), pékárukat, valamint a friss gyümölcsök (például banán, mangó, alma, szőlő) és zöldségek (például uborka, paradicsom és salátafélék) sokaságát. Továbbá, a nem élelmiszer jellegű brosúráikban csábító ajánlatokat mutatnak be a nem élelmiszer jellegű áruk széles skálájára: elektronikai cikkek, konyhai és fürdőszobai alapanyagok, kiegészítők, háztartási tisztítószerek, ruházat, játékok, lakberendezési cikkek, szabadidős cikkek, kerti kellékek és még sok más.
Az ALDI gyakran ad ki tematikus prospektusokat a szezonális eseményekhez igazodva, legyen szó utazásokról, ünnepekről vagy ünnepekről (beleértve a karácsonyt, az újévet, a halloweent stb.). Szilárdan hiszünk abban, hogy az ALDI kiadványai a Promo24.com-on egyablakos csomópontként szolgálnak az ALDI összes kritikus promóciójának és értékesítésének részleteihez való hozzáféréshez, ezáltal lehetővé téve Önnek, hogy jelentős megtakarításokat érjen el, miközben kiváló minőségű élelmiszereket és nem élelmiszereket vásárol.
Az ALDI e heti szórólapja
A Promo24.com szorgalmasan frissíti az ALDI legújabb akcióit, árcsökkentéseit és akcióit, amelyeket jellemzően hetente frissít. A platformjukon található jelen ALDI szórólap biztosítja, hogy Ön, mint értékes vásárló, jól informált maradjon az e heti exkluzív ajánlatokról, csökkentett árakról és eladásokról. Az e heti prospektusban nemcsak az olyan alapvető élelmiszerekre, mint a hús, a tejtermékek, a liszt és a tészta, vonatkozó kedvezményekkel, leárazásokkal és ajánlatokkal találkozhat, hanem az egzotikus gyümölcsökre és zöldségekre vonatkozó figyelemre méltó ajánlatokkal is. Ezenfelül a nem élelmiszeripari cikkek változatos választéka is versenyképes áron kapható, beleértve a háztartási kisgépeket és a felnőtteknek, gyerekeknek és tinédzsereknek szánt ruházati cikkek széles választékát. Ezek a termékek nemcsak vonzó árúak, hanem kiváló termékminőséget is biztosítanak.
A jövő heti és a jövő havi ALDI szórólap
A Promo24.com szorgalmasan nyomon követi a következő hétre és hónapra tervezett legújabb ALDI ajánlatokat, árcsökkentéseket és leárazásokat, így a vásárlók már előre elkészíthetik bevásárlólistájukat és bevásárlókocsijukat.
ALDI Akciók, Kedvezmények, Eladások, Előfizetések, Hírlevelek
Ahhoz, hogy mindig naprakész maradjon a legújabb akciókról, javasoljuk, hogy iratkozzon fel az ALDI hírlevelére és engedélyezze az értesítéseket. A széles választék érdekében fontolja meg, hogy feliratkozzon hírlevelekre és aktiválja az értesítéseket az ALDI, de más, a Promo24.com-on élelmiszereket és nem élelmiszereket kínáló kiskereskedők ajánlatairól, kedvezményekről, eladásokról, akciókról és promóciókról.
Az ALDI története
Az Aldi, egy német diszkont szupermarketlánc, amely globális jelenléttel rendelkezik, 1946-ban alakult Essenben. Az Aldi márka két különálló egységet foglal magában: Aldi Nord és Aldi Süd. Az Aldi Nord kilenc európai országban működik, ahol jelentős szerepet játszik a kiskereskedelmi szektorban. Az Aldi Nord 1976 óta része a belga kiskereskedelemnek, 440 üzlettel büszkélkedhet, és az ország vezető kemény diszkontáruháza.
Az Aldi útja 1945-ben kezdődött, amikor a testvérek, Karl és Theo Albrecht átvették az irányítást édesanyjuk Essen-Schonnebeckben működő üzlete felett. Akkoriban stratégiai döntést hoztak, hogy kereskedelmi célokra korlátozott, mindössze 250 termékből álló választékot kínálnak.
A következő években az Aldi növekedése figyelemre méltó volt. A lánc 1950-re 13 üzletre bővült. 1955-re már több mint 100 üzlete volt, 1958-ra pedig 170 fiókra emelkedett a számuk. 1961-ben azonban sorsfordító pillanat következett be, amikor a testvérek nem értettek egyet a dohánytermékek árusításával kapcsolatban, ami a lánc Aldi Nord és Aldi Süd üzletláncokra való felosztásához vezetett. A szétválás ellenére a két vállalat baráti kapcsolatot tartott fenn, és továbbra is szorosan együttműködött a beszállítóikkal.
Kezdetben az Aldi a németországi terjeszkedésre összpontosított, később pedig számos más országban, többek között az Egyesült Államokban és Ausztráliában is megmerészkedett. 2019-re az Aldi márka világszerte mintegy 7600 üzletet foglal magában.
ALDI érdekeltek
Az ALDI érdekelt felei nagyra értékelik a vállalat felelősségvállalása és folyamatos fejlődése iránti elkötelezettségét, különös tekintettel az ellátási lánc fenntarthatóságára és a társadalmi szerepvállalásra. Az érdekeltekkel folytatott párbeszéd kulcsfontosságú szerepet játszik az értékes meglátások nyújtásában. Az ALDI szándéka e párbeszéd folyamatos bővítése és elmélyítése, amit jól példáz, hogy a vállalati felelősségvállalási (CR) politikáján belül a "Párbeszéd előmozdítása" külön területként szerepel. Az Egyesült Nemzetek Szervezete (ENSZ) az Agenda 2030-ban hangsúlyozta a különböző érdekelt felek közötti szoros együttműködés fontosságát az ambiciózus Fenntartható Fejlődési Célok elérése érdekében. Az ALDI különböző kezdeményezések és partnerségek révén együttműködik partnereivel a központi fenntarthatósági kihívások közös kezelése érdekében.
Az ALDI elsődleges globális versenytársai
Az ALDI-nak több elsődleges globális versenytárssal kell szembenéznie a nagy verseny jellemezte kiskereskedelmi iparágban. Néhány figyelemre méltó globális versenytársa a következő:
1. Lidl: A Lidl egy német diszkont szupermarketlánc és az ALDI egyik legjelentősebb versenytársa. A Lidl, az ALDI-hoz hasonlóan, arról ismert, hogy a megfizethető árú termékek kínálására összpontosít.
2. Walmart: A Walmart egy jelentős nemzetközi kiskereskedelmi vállalat, amely számos piacon versenyez az ALDI-val, különösen az Egyesült Államokban, ahol mindkét vállalat diszkont áruházakat üzemeltet.
3. Costco: A Costco egy másik jelentős versenytárs, különösen az Egyesült Államokban. Bár tagságon alapuló modellel működik és más üzletformátummal rendelkezik, az ALDI-val az érték és a nagybevásárlások kínálata tekintetében versenyez.
4. Carrefour: A Carrefour egy vezető globális kiskereskedelmi lánc, amelynek székhelye Franciaországban van, és számos országban működik. Számos európai piacon versenyez az ALDI-val.
5. Tesco: A Tesco, egy brit multinacionális kiskereskedelmi vállalat, az egyik legnagyobb kiskereskedelmi lánc világszerte, és az ALDI-val versenyez, különösen az Egyesült Királyságban.
6. Amazon: Az Amazon a Whole Foods felvásárlásával jelentős szereplővé vált az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban, kihívást jelentve az ALDI-nak és másoknak az online és a bolti élelmiszer-értékesítésben.
7. Target: A Target, egy jelentős amerikai kiskereskedelmi vállalat, amely az ALDI-val versenyez az Egyesült Államokban, változatos termék- és szolgáltatáskínálattal.
Ezek az ALDI néhány elsődleges globális versenytársa, és a versenyhelyzet változhat attól függően, hogy az ALDI mely régiókban és piacokon tevékenykedik. Az ALDI sikere abban rejlik, hogy képes magas minőségű termékeket kínálni versenyképes áron, miközben alkalmazkodik minden egyes piac egyedi igényeihez, ahová belép.
Aldi szupermarket
Az Aldi elkötelezett a kiváló minőségű termékek megfizethető áron történő beszerzése mellett, és ebben a küldetésben mintegy 7700 alkalmazottja is osztozik. Az Aldi vásárlói iránti elkötelezettsége a széleskörű és következetes termékválasztékban nyilvánul meg, amely széles választékot biztosít. A költséghatékonyság fokozása érdekében a vásárlók igénybe vehetik az Aldi különleges ajánlatokban és promóciókban bővelkedő prospektusát. Az Aldi alapvető értékei az egyszerűség, a felelősség és a megbízhatóság körül forognak. Ezek az elvek vezérlik az Aldit a mindennapokban. Az Aldi például az egyszerűséget példázza, miközben fenntartható és felelősségteljes termékeket kínál megingathatatlan minőségben. Az Aldi emellett aktívan részt vesz a környezet és a társadalom fenntarthatóbb jövőjének megteremtésében, szilárdan hisz abban, hogy a mai erőfeszítések egy jobb holnapi világ felé nyitják meg az utat.
ALDI márkák
Az ALDI változatos termékmárkákat kínál az élelmiszer-részlegén belül, különböző kategóriák számára különböző lehetőségeket kínálva:
Aldi márkák - nem élelmiszer
Aldi finds márkák
Amint láthatja, az Aldi hatalmas Aldi választékot kínál, akár 1450 termék is elérhető a fix Aldi kínálatban. A már megadott termékeken kívül az Aldi kínálatában több mint 50 biotermék is megtalálható. A biotermékek nem tartalmaznak mesterséges színezéket és aromákat, nem tartalmaznak növényvédő szereket, valamint ízletesek és egészségesek.
ALDI minőségjelzések
Az ALDI bio kínálata
Minden ALDI szupermarketben könnyen elérhető a biotermékek változatos választéka, amelyeket az ALDI biocímke és az EU biocímke különböztet meg. A vásárlók a tenger gyümölcseinek csomagolásán is felfedezhetik az ASC vagy MSC minőségi jelzést, amely biztosítja a fenntartható választások iránti elkötelezettséget. Az ALDI emellett nagy hangsúlyt fektet a felelős mezőgazdasági gyakorlatra olyan kezdeményezéseken keresztül, mint a GLOBALG.A.P., amely elősegíti az alkalmazottak jólétét, és a műtrágya- és növényvédőszer-használat csökkentésével minimalizálja a környezeti hatásokat.
Ma a holnapért
Az ALDI-t régóta a kiváló minőségű, költséghatékony termékekkel hozzák összefüggésbe, de a vállalat elkötelezettsége túlmutat a megfizethetőségen. Az ALDI szilárdan hisz abban, hogy a ma cselekedetei egy jobb holnapot alakítanak ki a természet és a társadalom számára egyaránt. A "Ma a holnapért" logó a vállalat valamennyi fenntartható termékét és kezdeményezését jelképezi. Ez a logó megtalálható az ALDI fenntartható beszerzési politikájához igazodó termékeken, a továbbfejlesztett és egészségesebb összetételű termékeken, valamint az egyszer használatos műanyagok csökkentésére, a környezetbarát csomagolás bevezetésére és az üzletek környezettudatosabbá alakítására irányuló erőfeszítéseken. A "Ma a holnapért" címkével az ALDI célja, hogy a felelős vásárlást elérhetőbbé tegye. Az ALDI elkötelezettsége a minőség, a megfizethetőség, valamint a társadalmi és környezeti felelősségvállalás mellett áll ma, és egy jobb holnap felé nyitja meg az utat.
ALDI átláthatósági kód (ATC)
Az ALDI átláthatóság iránti elkötelezettsége az exkluzív ALDI Átláthatósági Kódexben nyilvánul meg, amely a hús és hústartalmú termékek csomagolásán található. Ez a kód teljes körű tájékoztatást nyújt a termék eredetéről, beleértve a beszállító adatait, a tanúsítással kapcsolatos sajátosságokat, az állati részek azonosítását és még sok mást. Az ALDI úttörő szerepet játszik Belgiumban, mivel a vásárlás pillanatától kezdve átláthatóságot és nyomon követhetőséget biztosít a vásárlók számára.
Vegán és vegán termékek
Az ALDI megkönnyíti a vásárlók számára a vega és vegán termékek azonosítását az európai szinten elismert V címke használatával a csomagoláson. Ez a 2016-ban bevezetett címkézési rendszer egyszerűsíti a vegetáriánus és vegán opciók felismerését, két változatban: egy a vegetáriánus és egy a vegán választékhoz.
Fenntartható beszerzés
Az ALDI előnyben részesíti a fenntarthatóan beszerzett anyagokat, előnyben részesítve a felelősségteljesen kezelt erdőkből származó fát, amit az FSC® tanúsítás jelez. Az ALDI emellett a környezetbarátságot azzal is támogatja, hogy a műanyag helyett az FSC® tanúsítvánnyal rendelkező kartoncsomagolást választja, ami még inkább bizonyítja a fenntartható gyakorlatok iránti elkötelezettségét.
ALDI fenntarthatóság és társadalmi felelősségvállalás
Az ALDI Nord fenntarthatósági politikájának öt pillére a következő:
1. A munkavállalók megbecsülése: Az ALDI Nord nagyra értékeli alkalmazottait, elismerve a vállalat folyamatos sikerében játszott kulcsfontosságú szerepüket és a sokszínű munkaerő gazdagodását. A vállalat elkötelezett az együttműködő és tiszteletteljes munkakörnyezet elősegítése mellett. Ez az elkötelezettség kiterjed a munkavállalók egészségének és biztonságának biztosítására, a munka és a magánélet összehangolására, az átfogó képzésre, valamint a szakmai fejlődés és a munkahelyi biztonság lehetőségének biztosítására.
2. Láncfelelősség: Az ALDI Nord elismeri a termelési láncon belüli felelősségét, és törekszik az ambiciózus normák betartására az olyan nemzetközi szervezetek iránymutatásainak és egyezményeinek betartásával, mint az Egyesült Nemzetek Szervezete (ENSZ), a Nemzetközi Munkaügyi Szervezet (ILO) és a Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD). A vállalat aktívan törekszik a munkakörülmények, a környezeti hatások és a termelési lánc átláthatóságának javítására nemzetközileg elismert szabványok révén.
3. Éghajlat és környezet: Az ALDI Nord különböző intézkedésekkel aktívan hozzájárul a környezet- és éghajlatvédelemhez. Ide tartozik az értékesítési, logisztikai és adminisztratív folyamatok optimalizálása, az áruházak és elosztóközpontok energiahatékonyságának növelése, valamint környezetbarát hűtőberendezések bevezetése. A vállalat elkötelezett a hulladékcsökkentés, a körforgásos rendszerek támogatása, valamint a fenntarthatóan minősített fa- és papíripari termékek használatának előmozdítása mellett.
4. Társadalmi elkötelezettség: Az ALDI nemcsak szupermarketeként és munkáltatóként ismeri el szerepét, hanem felelős állampolgárként és szomszédként is. A vállalat társadalmi felelősséget vállal azáltal, hogy megfizethető és egészséges élelmiszereket biztosít, elősegíti a társadalom egészségét, csökkenti az élelmiszerhulladékot, és társadalmi és ökológiai fejlesztési projektekben vesz részt, különösen azokban az országokban, ahol a termékeit előállítják.
5. Párbeszéd: Az ALDI Nord nyílt és átlátható párbeszédet folytat az érdekelt felekkel, beleértve a vásárlókat, a munkavállalókat, a beszállítókat és a különböző külső szervezeteket. E párbeszédek és a több érdekelt felet érintő kezdeményezésekben való részvétel révén az ALDI rendszeresen értékeli és összehangolja tevékenységét a felelős gyakorlatokkal.
E pillérek mellett az ALDI azon dolgozik, hogy 2025-re minden saját márkás csomagolása 100%-ban újrahasznosítható, komposztálható vagy újrafelhasználható legyen. A vállalat 2020. január 1-től áttért a 100%-os zöldáram-felhasználásra.